En av hörnstenarna i vår affärsidé är att ge våra kunder verkligt bra support efter köpet. Med ett serviceavtal tar vi extra bra hand om dig till ett extra bra pris!
För många är supporten efter köpet minst lika viktig som bra hjälp med själva köpet. Det har vi tagit fasta på och vår supportavdelning hjälper dig snabbt och professionellt med allt från enkla frågor till mer komplexa problem. Du får ett trevligt bemötande och vi ger dig den tid som behövs för att hjälpa dig igenom problemen!
I alla våra programpaket ingår 6 månaders serviceavtal. För program som säljs som prenumeration ingår serviceavtalet istället i prenumerationen.
Serviceavtalet innebär i korthet följande:
Du är alltid välkommen att ringa vår support om du behöver hjälp. Eller mejla om det passar dig bättre. Tjänsten är helt kostnadsfri för dig som har serviceavtal. Det finns inga begränsningar i antal samtal eller samtalstid. Vi hjälper dig helt enkelt tills vi löst ditt problem!
Vår supportavdelning är dimensionerad för att garantera snabba svar. Hos oss slipper du långa telefonköer! Du får direkt prata med någon som kan ta emot dina frågor. Enligt vår statistik svarar vi oftast inom 10 sekunder och vi klarar ut de flesta frågor och problem direkt på telefon. I övriga fall gör vi en utredning och återkommer med besked så snart vi kan, oftast inom någon timme.
Har du ett serviceavtal ser vi till att du alltid har den senaste och bästa programversionen. Vi skickar den till dig så snart den är klar och du får möjlighet att göra en automatisk programuppdatering, alternativt ladda ned den själv från vår hemsida. Det är också den senaste versionen som vi ger dig support på. Därför behöver du ett serviceavtal för att vi ska kunna hjälpa dig på bästa sätt.
Vår målsättning är att hela tiden förnya och förbättra våra program så att de motsvarar dina behov och önskemål. Antalet uppdateringar kan variera från år till år, bl.a. beroende på hur lagar och redovisningsregler förändras. Antalet varierar också från program till program och det har vi tagit hänsyn till i priserna för serviceavtalen. För de flesta program släpper vi 1–3 uppdateringar per år.
Under de första 6 månaderna är serviceavtalet inbakat i programpriset. Därefter förnyas det årsvis till en rimlig kostnad tills du väljer att säga upp avtalet. För program som säljs som prenumeration ingår istället serviceavtalet i priset för prenumerationen.
Priset varierar beroende på produkt. För fullständiga priser, se vår prislista.
Edison Solutions AB
Hedvig Möllers gata 12
223 55 Lund
Org.nr: 556334-3689, momsreg.nr: SE556334368901, godkänd för F-skatt
Säkra betalningar med kort eller faktura. Kortbetalningar hanteras av Stripe.
046–320 224 (support)
046–320 227 (lönesupport)
support@edison.se
Vi finns även på:
© 2025 Edison Solutions AB, specialister på bokföringsprogram, faktureringsprogram, löneprogram, skatteprogram, bokslutsprogram och andra typer av ekonomiprogram.
Håkan Save Hansson är ansvarig för informationen på den här sidan. Frågor eller synpunkter? Mejla infomaster@edison.se
På den här webbplatsen använder vi säkra kakor (cookies) för att förbättra din upplevelse. Vi använder inga kakor från tredje part eller annonsörer. Genom att använda webbplatsen godkänner du det. Vad är kakor?
Läs gärna vår integritetspolicy om hur vi hanterar och skyddar dina personuppgifter.